En aggressiv skugga

"En aggressiv skugga"


Är det höstens väg jag vandrar så finns där ett förbud
Ett förtal hörs om evig älskog
trots att inte ens några famnar vågat närma varandra
Om jag flanerar längs andra asfaltslängor
kan misstanken även väckas där

Må fan ta dig som mig bevakar
Var steg jag försöker ta säger du åt mig att backa

Om det är ett sköte av rännsten eller från adel
så har jag tydligen smakat dess frukter

Jag står vid vägspärren och kan bara betrakta hur allting
rinner mig ur händerna
Det som jag egentligen vill
Det som jag egentligen känner
Det som jag egentligen saknar

Där sätter du stopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Provar man krosa vägen kanske inte det finns något återvendo?

2011-04-19 @ 11:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback