Ett bottenlöst stup

"Ett bottenlöst stup"



Giv mig dina drömmar

Slut dina ögon när jag leder dig fram

Den varma korrespondensen gav resultat,

den gav ett bottenlöst stup


Ditt huvud jag belamrar

med mina vanvettiga direktion

Driver ditt förnuft på flykt,

skakar bort alla dina tidigare planer

Nu viker vi båda av

mot ett bottenlöst stup


När vi över våra gränser

hittat vilsna leder till nonsens

Vänder vi det till positiva toner

Det måste se värdigt ut i riktning mot publiken

Sådana idioter som medvetet söker helvetet

faller tungt i ett bottenlöst stup


Fyra väggar klädda av lögn

och murkna diskrepanser mot världen

De återfår ej sina forna kulör

Bara ett enkelt moratorium från verkligheten,

en bedövning för att överleva störtandet

ner i ett bottenlöst stup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback