Några malt med blodsmak

"Några malt med blodsmak"



Det mögliga golvet,
doft av fukt
Krematoriet nästa
Ge en kur
åt det murkna liket

Det gör ont utan delirium
Några malt med blodsmak

Konfrontera strupen,
älska mig så där sadistiskt

Ljuva ambra aga kärleken
Ovisst vart solen står

Syra gav mig synen
Välkommen,
ständigt välkommen
Alla kulörer
återkommer hit

Tack för du som eldade
Gommen glittrar igen

Sällan skådat kärlekspar
i en obotlig harmoni

Leker roulett utan sans
En idelig älskog med tortyren

Kommentarer
Postat av: Anicia

nu finns ju risken att jag gör bort mig igen, och far svaret "den är gammal, du har läst den förut" men den risken far jag väl ta ^^ nagot av det bättre texterna, helt klart, speciellt sista tva styckerna... kram!

2009-03-05 @ 20:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback