En letal antagonist

"En letal antagonist"



Svartnad sveper in mot centrum för att möta någon
Helvetisk kyla levererar bevis på dödens realitet
Det haglar skit mot ryggen som ofrivilligt blottats
Vätskan surnar när den hittar kontakt med min hud
En antagonist mot glädjen vandrar sitt segertåg
Visar stolthet, visar levnad och slutet i samma min
Visar stolthet, visar ångesten som en förnöjelse

(Tag ett nytt andetag)

Giftiga ord osar upp överallt där man visar existens
Okända vibrationer identifieras vid ögonkontakt
Vad ska jag ta mig till med min låsta fruktan?
Tortyren lär ses som stimulans i fiendens blick
En berusad optimist går rakt in till kammaren
Visar stolthet, visar alla mina avstängda sinnen
Visar stolthet, visar hopp om en omöjlig vapenvila

Kommentarer
Postat av: Anicia

Underbara texter, men det vet du ju att jag tycker, eller hus sötnos! Tycker du kan höra av dig snarast, saknar att prata med dig!! Drömde om dig här om natten för övrigt... ;P

ps. Jag har tvättat byxorna du glömde här sist, snällt va ^^ bara att komma och hämta!

puss pa pannan / nici

2009-03-02 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback