Vår framtid blev bara fantasi

"Vår framtid blev bara fantasi"


Vi skulle dela samma tak

Vi skulle skapa en värmande familj

Vi skulle uppfostra tillsammans

Vi skulle leva efter våra gemensamma tankar


Du gav mig lugnet

Du gav mig hoppet

Du fick mig att växa

Du fick mig att fortsätta


Jag hittade nya känslor

Jag fann nya vägar att prova

Jag lärde mig att allting har ett ljus


Jag älskade dig

Du älskade mig


Jag sänkte ditt förtroende

Jag slaktade dina känslor

Jag mördare hela förhållandet

Jag förstörde allting ta mig fan


Skjut mig, jag är inte värd bättre


Kommentarer
Postat av: Emma

Ingen orsak, jag ger bara den uppskattning som förtjänas:)

2009-02-16 @ 21:21:36
URL: http://ungsynvinke..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback