Prosaiskt i min gom

"Prosaiskt i min gom"



Affektivt elände i pulsen som har blivit delad
Ack det svider var gång ett livstecken dyker upp
Jag lär väl hylla min hissnande intelligens
Skål för ännu ett misslyckande i din tillvaro

Platt tanke måste skapas
Vrider och vänder för att skippa min rastlöshet
Veckans tre sista dagar sätter skräck i mig
Men vad har jag egentligen att vara rädd för?
Jag har aldrig tagit skada
Kommer inte att ta skada idag heller
Handling bakom min rygg
och bortom min hjärna


Hyllan har bokats av aluminium
Dofter av malt och sanitär olägenhet
Min lägenhet förfaller tack vare mitt leverne
men jag orkar inte besinna längre

Kommentarer
Postat av: Anicia

Detta gillar vi som fan du, tva sista meningarna i första versen är...sjukt fina! Hehe, jag far la se till att halla koll pa denna sidan nu da...

2009-02-22 @ 13:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback