Radioaktiva vrede

"Radioaktiva vrede"



Nerbäddad i en dunkel vagga med galler som hindrar mig från att fly

Där jag tröstades med smekningar som i efterhand skänkt mig kyliga obehag

Och levde på en surt doftande modersmjölk som ersattes av en poloniumfylld nappflaska


All heder åt er rabiata egoism

Beröm åt den tortyr som sakta avlivar mitt hopp

Honnör till era glas som ni slaviskt dyrkar

Leve allt det hat som ni kommer få i retur


Fången i en bottenlös källare där väggarna aggressivt berättar om mänsklig polityr

En halva får hålla munnen stängd vid tillfällen där det kan finnas en lyssnare

Där den andre manipulativt lär sig bevärdiga missfirmelsen passionerat


Ett dunkelt modus operandi skapas i mitt psyke

Vittrar kring huvudskålen och smärtar angenämt

Förvandling sker till en destruktiv världsmästare

Ögonen äro öppna men ser inte längre verkligheten


Bilder av mitt förflutna blir som inspiration till mina presumtiva dåd

En horribel alternation har fått mitt värsta sinne att förinta Kerberos

Varenda idiot kommer att sönderfalla till obetydligt stoft av min radioaktiva vrede


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback