Pentatomidi

"Pentatomidi"



Bland fån och delinkventer sitter du och flämtar
Andedräkten som en osande gas
Grann i din spegel men sprucken bild i verkligheten

Du låta mig inte älska
Men du låter mig leka med schavotten
Du ser inte mina tårar
Fast du är exalterad och medveten om att du förstör

Låt mig få leva livet som jag bestämt
Låt mig få leva livet som jag skapat

Min smak för den enda rätta är enkel
Lika enkel som din besvikelse över att jag inte blev din

Låt mig få leva livet som jag bestämt
Låt mig få leva livet som jag skapat


Hoppet hade vi tillsammans
Du hoppade över kanten och försvann
Jag vid kanten stod kvar och inget hopp fanns kvar

Vingarna blev svarta och flaskan sjöng åter
När tårkanalerna hade börjat svida fick jag en strimma
Jag hoppade och föll i trygghetens famn

Trots att fans skapelse överlevde fallet
har skuggan gjort sitt för att dölja det horribla
Och du får sitta och stinka hur mycket du vill
Nu har jag bestämt mig för att leva det liv jag skapat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback