Det finns ingen lag längre

"Det finns ingen lag längre"



Det finns ingen lag längre
Mina ögon glöder av värme
Gnistrar av ljuva kärleken
Jag stjäl dig ifrån livet

Det finns ingen lag längre
Ingenting hindrar mig nå mer
Hjärtat bultar allt fortare
Jag måste säga jag älskar det här

Det finns ingen lag längre
På måfå återkom du i periferin
Startade elden inom mig
Nu kommer jag att sluka dig

Det finns ingen lag längre
Inget skolat beteende
Improviserar intensivt
Jag vill bara ha dig vid här

Det finns ingen lag längre
Känslorna är enorma
Levereras av dig
Injicerar mig med döden

Det finns ingen lag längre
Ett dukat bord synes
En öppen butelj välter
Sanden börjar rinna ur

Det finns ingen lag längre
En förbannelse ta mig fan
Lämnade i mörka gropen
Elegant med en hinna av lust

Kommentarer
Postat av: JENNA

fin text..

2008-06-29 @ 14:46:33
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Elin

Den där gillade jag :).



Cool header du har, förresten! ;-)

2008-06-29 @ 14:46:49
URL: http://lortgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback